Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
księgowy w zespole ds finansowo-księgowych i administracyjnych
WARUNKI PRACY
Praca biurowa w siedzibie urzędu z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych.
Budynek nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych - brak windy, podjazdu i toalety dla osoby niepełnosprawnej.
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie bieżącej księgowości inspektoratu zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami,
- Sporządzanie sprawozdań finansowych,
- Dokonywanie kontroli zgodności i kompletności operacji finansowych,
- Prowadzenie spraw dotyczących zamówień publicznych,
- Rozliczanie umów zlecenia,
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie ekonomiczne,
- Doświadczenie zawodowe: 1 rok w księgowości,
- Znajomość rachunkowości budżetowej,
- Znajomość przepisów dotyczących finansów publicznych, zamówień publicznych i służby cywilnej,
- Znajomość programów finansowo-księgowych,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego,
- Korzystanie z pełni praw publicznych,
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne,
- Umiejętność biegłej obsługi komputera i oprogramowania komputerowego,
- Doświadczenie zawodowe w państwowej jednostce budżetowej,
- Umiejętność sporządzania sprawozdań budżetowych w zakresie wydatków i dochodów budżetowych oraz ich analiza,
- Umiejętność samodzielnego analitycznego myślenia,
- Rzetelność i obowiązkowość,
- Umiejętność pracy w zespole.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 15 maja 2018 r.
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Lublinie
Al. Spółdzielczości Pracy 3
20-147 Lublin
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co
najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek,
niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,
wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Nabór zakończony.
Wybrane osoby: Marcin Olszowy.
|