Informacje dotyczące naboru kandydatów do korpusu służby cywilnej
Wybrane informacje dotyczące naboru kandydatów do korpusu służby cywilnej w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Lublinie
Procedura naboru składa się z następujących etapów:
1) etap I:
a) powołanie Komisji Rekrutacyjnej,
b) przygotowanie i opublikowanie ogłoszenia o wolnym stanowisku pracy,
c) analiza dokumentów kandydatów pod względem formalnym,
d) sporządzenie listy kandydatów spełniających wymagania formalne;
2) etap II – test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna. Do etapu zakwalifikowane zostają wszystkie osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu;
4) etap III - przedstawienie Powiatowemu Lekarzowi Weterynarii wyłonionych nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów;
5) etap IV:
a) wybór kandydata,
b) upowszechnienie informacji o wyniku naboru,
c) sporządzenie protokołu.
Dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Lublinie lub za pośrednictwem poczty na adres urzędu podany w ogłoszeniu o naborze.
W przypadku przesłania dokumentów pocztą decyduje data stempla pocztowego. Dokumenty, które zostały wysłane po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie są rozpatrywane i podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
Informacja o terminie i miejscu przeprowadzenia testu wiedzy i rozmowy kwalifikacyjnej umieszczana jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu.
Komisja Rekrutacyjna określa osiągnięte wyniki każdego kandydata, ocenia w skali 1-5, a następnie ustala łączną sumę uzyskanych punktów decydując w ten sposób o kolejności kandydatów.
Ostateczną decyzję w sprawie wyboru oraz nawiązania stosunku pracy lub ponownego przeprowadzenia naboru na dane stanowisko podejmuje kierownik urzędu.