Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Lublinie
-
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor weterynaryjny
do spraw
pasz oraz ubocznych produktów zwierzęcych
w Zespole ds Bezpieczeństwa Żywności, Pasz oraz Ubocznych Produktów Zwierzęcych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Al. Spółdzielczości Pracy 3 20-147 Lublin
Miejsce wykonywania pracy:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-
Kontrole spełniania wymagań weterynaryjnych przez gospodarstwa produkujące pasza na potrzeby własne, producentów zajmujących się produkcją pierwotną, producentów mieszanek paszowych i premiksów,wytwórców karm dla zwierząt domowych, podmiotów przetwarzających uboczne produkty zwierzęce, podmiotów zajmujących się transportem, obrotem, magazynowaniem pasz;
-
Prowadzenie rejestrów i wykazów nadzorowanych podmiotów;
-
Prowadzenie sprawozdawczości z w/w zadań.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
praca w siedzibie inspektoratu oraz częste wyjazdy służbowe na terenie powiatu lubelskiego
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
-siedziba inspektoratu mieści się na I piętrze (brak windy),
-brak podjazdu i toalety dla osób niepełnosprawnych,
-narzędzia i materiały pracy - komputer, sprzęt biurowy, samochód służbowy,
-praca w terenie wiąże się z kontaktem ze zwierzętami
Inne
praca w terenie przy różnych warunkach atmosferycznych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe
weterynaryjne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego
jako lekarz weterynarii
- pozostałe wymagania niezbędne:
-
prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii;
-
posiadanie prawa jazdy;
-
znajomość pakietu MS Office;
-
umiejętność obsługi systemu Celab i Traces;
-
co najmniej 3 miesięczny staż w Inspekcji Weterynaryjnej;
wymagania dodatkowe
-
umiejętność pracy w zespole;
-
dyspozycyjność;
-
komunikatywność;
-
samodzielność;
-
odpowiedzialność i rzetelność;
-
znajomość jednego języka zachodnioeuropejskiego w stopniu co najmniej podstawowym.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
-
kopia dowodu osobistego;
-
kopie świadectw pracy, kursów, szkoleń.
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów:
Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii Al. Spółdzielczości Pracy 3 20-325 Lublin
Inne informacje:
Oferty dostarczone lub przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydaci spełniający wymagania formalne, zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
|